Translate

2016年11月2日 星期三

sous vide 慢煮雞脾 豬紅蠔仔粥 椰汁榴槤西米露 椰汁青咖哩蟹雞煲

想食咖哩雞 , 細囡就想食咖哩蟹 , 咁就兩樣一齊整 ! 今晚呢個椰汁青咖哩蟹雞煲真係好好食 !


準備 : 蟹洗乾淨切件 , 雞切件 ( 用頭抽, 胡椒粉 , 麻油, 生粉 醃 20 分鐘 ) - 走油備用 

先將 洋蔥絲 , 乾蔥片 , 薑片 放入鑄鐵鍋加少少椰子油炒香 , 綠咖哩醬 , 加入雞件 , 蟹件
 ,  加椰漿 1 : 水 1 , 岩岩浸過材料 , 加蓋 , 煮一陣 , 加入蛋汁 ,  熄火燜一陣 , 趁熱享用 .


青咖哩雞麵包 LC 無水煮菜 泰式炒肉碎 生菜包 粉絲蝦煲 醬油麴燒豬頸肉 沙律 窩蛋牛肉飯



整埋油酥餅 配咖哩 ~


椰汁榴槤西米露

榴槤椰汁西米露 , 咖喱牛肋 & 牛筋 煲




今次個榴槤夠熟 , 好好味 !


sous vide 慢煮雞脾


而家科技先進 , 唔識煮野食既細仔 , 都可以跟住個 app 煮到比一般街買既雞脾更好食雞脾 !



細仔真係整得好好食


煲定粥底就出去買餸


返到屋企 , 放埋豬紅 , 蠔仔落粥入面  , 再滾滾就食得 !



好鮮味既粥




都幾滿意 ikea 呢個不鏽鋼伸縮架 , 雖然有 D 歪 , 不過都算夠力 !


窗台種既紅豆有收成了 !


原來今日買左好多芝士味零食


小朋友只係買零食 , 都未買日常用品 !



係街見到呢個廣告 , 去澳門船票 $170 



1 則留言:

  1. 想請教你 ANOVA 的慢煮機好用還是肥媽的德國寶好用呢? 我也想買一部回家學做慢煮, 謝謝你的意見.

    回覆刪除